همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

در این وبلاگ صرفاً نسبت به مشاوره در زمینه ی تدوین پروپوزال و انتخاب موضوع و تحلیل آماری و موضوعات مربوط به ادبیات پژوهشی تحقیق می پردازیم

  • ۰
  • ۰

رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: معادل ۲۰ درصد پذیرفته‌شدگان کنکور، با استفاده از سهمیه بدون آزمون در مقطع دکتری جذب می‌شوند.

محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پذیرش بدون آزمون دکتری این دانشگاه اظهار داشت: در دانشگاه صنعتی شریف برای استعدادهای درخشان بدون کنکور پذیرش داریم، البته برای این موضوع درخواست های زیادی داشتیم اما تعداد نفراتی که قصد جذب آنها را داریم هنوز مشخص نیست و به سهمیه ها بستگی دارد.

وی افزود: از لحاظ آماری ۲۰ درصد پذیرفته شدگان کنکور را می توان بدون آزمون جذب کرد که این نفرات جذبی می توانند از دانشگاه صنعتی شریف یا سایر دانشگاه ها باشند. البته این درصد جذب میزانی است که قانون به ما اجازه داده است.

رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره تاثیر معدل بر فرایند جذب دکتری بدون آزمون گفت: معدل کارشناسی و ارشد دانشجویان متقاضی بسیار مهم است.

فتوحی در خصوص شرایط جذب دکتری بدون آزمون عنوان کرد: از بین افراد ثبت نام کرده، آنهایی که کارشناسی ارشدشان تا مهر ۹۵ تمام شده باشد می توانند جزء نفرات انتخابی قرار گیرند. البته سابقه دوره کارشناسی و ارشد دانشجویان هم در فرایند جذب و انتخاب حائز اهمیت است.


به کانال تلگرام موسسه فناور پیشرو بپیوندید:لطفا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی