همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

در این وبلاگ صرفاً نسبت به مشاوره در زمینه ی تدوین پروپوزال و انتخاب موضوع و تحلیل آماری و موضوعات مربوط به ادبیات پژوهشی تحقیق می پردازیم

  • ۰
  • ۰

بهترین و بزرگترین پایگاه های علمی برای دریافت اطلاعات و ادبیات پژوهشی جهت تدوین پروپوزال و همچنین انتشار مطالب استخراج شده از پایان نامه را می توانید در ادامه مطلب ملاحظه فرمائید.

لطفا به ادامه مطلب بروید.

 
22- پرتال جامع علوم انسانی
(http://www.ensani.ir)
معرفی
: از طریق این پرتال میتوانید به متن کامل بیش از 230 هزار مقاله تمام متن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. مزیت این پرتال دسته بندی موضوعی داده های علمی در آن می‌باشد که در قالب بیش از 3100 موضوع، حوزه های مختلف علوم انسانی را شامل می شود. مزیت دیگر پرتال جامع علوم انسانی جستجوی پیشرفته جهت دسترسی آسان به منابع پرتال جامع علوم انسانی می باشد.

 
21- پایگاه گنج (گنجینه علمی ایرانیان) (http://ganj.irandoc.ac.ir)
معرفی: در این پایگاه اطلاعات مربوط به بیش از 305هزار پایان نامه ایرانی، بیش از 130هزار مقاله مجلات علمی، بیش از 14هزار پایان نامه ایرانیان خارج از کشور، بیش از 163هزار مقاله همایش های ایران و بیش از 37هزار پروپزال قرار داده شده است. در این سایت میتوانید به صورت رایگان عضو شده و از اطلاعات موجود با جستجوی پیشرفته استفاده نمایید.

 


 20- پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (www.sid.ir)
معرفی: از طریق این سایت می توانید به متن کامل بیش از 217هزار مقاله فارسی و بیش از 780 هزار مقاله انگلیسی، دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و مقالات موردنیازتان را به صورت رایگان دانلود کنید.همچنین اطلاعات اکثر نشریات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی جهت ارسال مقاله در این سایت به صورت طبقه بندی شده و با قابلیت جستجو آورده شده است.اطلاعات برخی طرح های پژوهشی اجرا شده یا در دست اجرا و همچنین فراخوانهای پژوهشی در این سایت قرار داده می شود.

 


  19- بانک اطلاعات نشریات کشور (www.magiran.com)
معرفی: از طریق سایت magiran می توانید به متن کامل بیش از 900 هزار مقاله فارسی دسترسی داشته باشید (با اشتراک طلایی 20 هزار تومان در سال) و مقالات موردنیازتان را از نشریات گوناگون علمی و خبری دانلود کنید.

 
  
18- مرجع دانش (سیویلیکا) (http://www.civilica.com)
معرفی: در این بانک اطلاعاتی میتوانید به متن کامل بیش از 340 هزار مقاله کنفرانسهای ملی و بین المللی و همچنین نشریات معتبر داخل کشور دسترسی داشته باشید. دانلود مقالات از این سایت از طریق پرداخت هزینه و یا از طریق عضویت کتابخانه دانشگاه ها امکانپذیر می باشد.

 

 
17- سامانه یکپارچه نشریات علمی ناجا (www.http://journals.police.ir)
معرفی: نیروی اتنتظامی جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از 8 نشریه علمی پژوهشی، 15 نشریه علمی ترویجی و  بیش از 40 نشریه علمی تخصصی تا کنون در عرصه فعالیت های علمی کشور ضمن تقویت بنیان علمی و دانش تخصصی حوزه نظم و امنیت شرایط تعامل و تبادل علمی با پژوهشگران سایر حوزه های پژوهشی و دانشگاهی را نیز فراهم نموده است. از طریق این سامانه میتوانید به متن کامل مقالات کلیه نشریه های ناجا دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و یا مقالات خود را برای انتشار در این نشریات ارسال نمایید.
 


16- پایگاه مقالات علمی مدیریت (www.system.parsiblog.com)
معرفی: از طریق این پایگاه می توانید به بیش از 1500مقاله فارسی طبقه بندی شده در 70 زیرشاخه علم مدیریت دسترسی آزاد (Open Access) و قابل کپی برداری داشته باشید. این پایگاه یک وبلاگ شخصی می باشد که از سال 1384 شروع به فعالیت کرده و مقالات علمی چاپ شده عمومی و مخاطبان خود را به صورت استاندارد ایندکس می نماید.



 15- دانلود رایگان مقالات نشریات دانشگاه تهران (http://journals.ut.ac.ir)
معرفی: از طریق این سایت می توانید به بیش از 26 هزار مقاله فارسی و انگلیسی، از 130نشریه علمی تخصصی در رشته های مختلف فنی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پایه و... که در دانشگاه تهران منتشر می شود دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و مقالات موردنیازتان را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین از طریق این سایت می توانید مقالات خود را برای نشریات ارسال نمایید. 

 
 14-
سامانه نشر دانش دانشگاه شهید بهشتی
 (http://scj.sbu.ac.ir)
معرفی: از طریق این سایت می توانید به بیش از 2300 مقاله فارسی، از 28 نشریه علمی تخصصی در رشته های مختلف علوم اجتماعی و رفتاری، علوم فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و محیط زیست، علوم پایه و سایر مواردکه در دانشگاه شهید بهشتی منتشر می شود دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و مقالات موردنیازتان را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 
  13- خرید کتاب های خارجی (http://
naskavar.com)
معرفی: اگر قصد تهیه کتب خارجی موجود در آمازون را دارید، سایت نسک آور  مناسب شما خواهد بود. شما میتوانید از طریق این سامانه، بصورت مستقیم به جستجوی کتاب در سایت آمازون بپردازید و از همانجا اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود نمایید. از طریق نسک آور شما در سراسر ایران میتوانید حتی نسخه هایی از کتابهای موجود در سایت آمازون که هنوز چاپ نشده را پیش خرید کنید و طی چند روز سفارشتان را درب منزل خود تحویل بگیرید.
 

 
  12- آموزش الکترونیک رایگان مکتب خونه (http://maktabkhooneh.org)
معرفی: این سایت فیلم های کلاس های درسی دانشکده های مختلف از جمله مدیریت را منتشر می کند. محتوای اصلی کلاس ها به صورت فیلم هایی است که هر کدام به موضوعی خاص می پردازند. با استفاده از این سایت دانشجویان می توانند در کلاس های دلخواهشان رایگان شرکت کنند و درباره ی هزاران موضوع یاد بگیرند. همچنین برای مراجعه به کلاسهای آموزش رایگان الکترونیک بین المللی می توانید به سایتهای دانشگاه استنفورد http://ecorner.stanford.edu و https://www.coursera.org و http://ocw.mit.edu/courses و https://www.edx.org مراجعه فرمایید.

 

 
  11- سامانه خودکار دریافت مقالات انگلیسی (http://www.paperdl.com)
معرفی: این وبسایت سعی دارد تا دسترسی رایگان محققان، دانشجویان و پژوهشمندان به منابع علمی لاتین را فراهم آورد و سامانه خودکار در همین راستا به فعالیت می پردازد. از طریق این بانک اطلاعاتی، دسترسی به مهمترین پایگاه‌های مقالات علمی از جمله IEEE , ScienceDirect , Springer , Wiley, ACM , ACS , ASCE , Emerald , ASME ، فراهم شده است.

 

 
  10- دانلود کننده مقالات علمی انگلیسی (http://freepaper.me)
معرفی: این وب سایت نسبتاً غیر انتفاعی است که تمام تلاش خود را جهت در دسترس قرار دادن منابع علمی به جامعه پژوهشی کشور انجام میدهد. در حال حاضر دسترسی به اکثر منابع Sage Journals ، Oxford Journals ، Wiley Online Library ، Informs.org ، nature.com ، IEEE ، ScienceDirect ، Taylor & Francis ، Springer برای کاربران بصورت فراهم شده است.

 

 
  9- دانلود رایگان مقاله های انگلیسی ایلرنیکا (http://elearnica.ir)
معرفی:  از طریق این بانک اطلاعاتی، دسترسی به مهمترین پایگاه‌های مقالات علمی از جمله ACM، ASCE، ACS، Emerald، Proquest، IEEE ، Wiley، Springer ، ScienceDirect ، فراهم شده است. در بخش منابع کتابخانه لیست کامل پایگاه‌ها تحت پوشش ارائه شده است. لذا شما می توانید لینک مقاله‌ دل‌خواه خود را در سایت وارد نمایید، در صورت دسترسی به شما اجازه دانلود داده خواهد شد.

 

 
  8- دانلود رایگان مقالات انگلیسی با امکان ترجمه (http://www.freepaper.ir)
معرفی: از طریق این بانک اطلاعاتی، برخی مقالات سایت های Sciencedirect و IEEE را می توان همراه با ترجمه فارسی اولیه، رایگان دریافت کرد. برای اینکه قادر به دانلود مقاله باشید باید حتما عضو سایت فری پیپر بوده و اعتبار لازم را داشته باشید. برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی می توانید عنوان یا آدرس و یا برای جستجوی دقیق DOI را وارد کنید. همچنین این سایت امکان دانلود رایگان کتاب های انگلیسی را دارد (از طریق لینک بوک یار) که می توانید عنوان و یا ISBN کتاب را وارد کنید و آن را دریافت نمایید.

 


7- نشریات معتبر علمی جهان (مقالات رایگان انگلیسی) (www.journaltocs.ac.uk)
معرفی: از طریق این سایت می توانید به فهرست مقالات بیش از 24 هزار نشریه معتبر علمی دنیا در رشته های مختلف دسترسی پیدا کنید و متن کامل بیش از 7810  نشریه آن را به صورت رایگان دانلود نمایید. پس از ورود به سایت در قسمت جستجو، بر اساس نام نشریه یا کلیدواژه ها جستجو نمایید و نشریاتی که دارای نشان دسترسی آزاد (Open Access) هستند را می توانید به صورت رایگان دانلود فرمایید.

معرفی: از طریق این سایت میتوانید به اطلاعات تمام متن بیش از 553 هزار رساله و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری انگلیسی از 566 دانشگاه معتبر در 28 کشور اروپایی دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و به رایگان آنها را دانلود کنید که به صورت مداوم نیز در حال تکمیل می باشد. لازم است بعد از جستجو و انتخاب پایان نامه مورد نظر، در قسمت پایین صفحه روی لینک Relation  کلیک کنید. همچنین اکثر دانشگاه های معتبر جهان، متن کامل رساله های خود را بر روی سایتشان قرار می دهند.


معرفی: از طریق این سایت می توانید به متن کامل بیش از 2 میلیون و 256 هزار کتاب الکترونیکی دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید و به رایگان آنها را دانلود نمائید. این سایت به در کشور روسیه می باشد که جایگزین سایت گیگاپدیا شده است. شما می توانید موضوع مورد نظر و یا عنوان، نام نویسنده و انتشارات کتاب مورد نظرتان را در بخش نوار ابزار مخصوص جستجو نمایید.


معرفی: از طریق این سایت می توانید به متن کامل بیش از یک میلیون کتاب الکترونیکی دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید. پس از ورود به این سایت ابتدا نوع جستجو بر اساس نام کتاب، نویسنده، موضوع، شماره سریال و... را انتخاب کنید. سپس عنوان مورد نظرتان را جستجو کرده و بر روی کتاب مورد نظرتان کلیک نمایید. پس از معرفی مختصری از کتاب، لینک منبع اصلی متن کامل کتاب قرار دارد.


معرفی: از طریق این سایت می توانید به متن کامل کتابهای الکترونیکی بیش از 20 زبان دنیا دسترسی آزاد (Open Access) داشته باشید. پس از ورود به این سایت ابتدا بر اساس نام کتاب یا نام نویسنده را انتخاب جستجو کرده و با کلیک بر روی عنوان کتاب، سایتهای پشتیبانی که متن کامل کتاب بر روی آنها قرار گرفته است معرفی می شود.


معرفی: در این سایت پایگاه های اطلاعاتی معتبر علوم اجتماعی و علوم انسانی شامل Ebsco و Emerald و  Jstorو  ProQuestو کتابخانه دیجیتال پیوسته Online Digital Library به طور کامل معرفی شده است. دسترسی به این پایگاه های اطلاعاتی (با صدها بانک اطلاعاتی زیرمجموعه) تنها با خرید اکانت یا از طریق کتابخانه دانشگاه ها امکان پذیر می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی