همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

در این وبلاگ صرفاً نسبت به مشاوره در زمینه ی تدوین پروپوزال و انتخاب موضوع و تحلیل آماری و موضوعات مربوط به ادبیات پژوهشی تحقیق می پردازیم

  • ۰
  • ۰

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۹۵ – ۹۶  تا ساعت ۲۴ فردا یکشنبه 22 فروردین ماه تمدید شد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه تمدید می شود.

وی افزود: لذا به این دسته از داوطلبان اکیدا توصیه می شود و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه این سازمان درباره برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی که از بعدازظهر امروز بر روی سایت قرار می گیرد نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته های امتحانی مربوط اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد:داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند در صورت تمایل می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه این سازمان درباره برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی که از بعدازظهر امروز بر روی سایت قرار می گیرد نسبت به ویرایش کد رشته های انتخابی خود اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که دارای نمره کل تراز نهایی مثبت باشند می توانند مطابق ضوابط مندرج در مرحله  انتخاب کد رشته محل شرکت کنند.

موسسه فناور پیشرو با هدف کمک به پذیرش در مقطع دکتری در انجام کلیه فرایند های نگارش مقاله،پذیرش مقاله،چاپ مقاله علمی و پژوهشی  همراه داوطلبان دکتری می باشد لطفاً برای دریافت مشاوره رایگان  با شماره های 02166571957  و 09374671757 تماس حاصل فرمائید و یا فرم آنلاین دریافت مشاوره به آدرس زیر را تکمیل نمائید .ظرف مدت 24 ساعت کارشناس مربوطه با شما تماس خواهد گرفت .

تکمیل فرم مشاوره پذیرش مقاله علمی پژوهشی و ISI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی