همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

همه چیز در تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد

انتخاب موضوع پایان نامه،مشاوره تدوین پروپوزال و پایان نامه،تحلیل آماری و استخراج مقاله از پایان نامه

در این وبلاگ صرفاً نسبت به مشاوره در زمینه ی تدوین پروپوزال و انتخاب موضوع و تحلیل آماری و موضوعات مربوط به ادبیات پژوهشی تحقیق می پردازیم

  • ۰
  • ۰

نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نیز زمان برگزاری مصاحبه و نحوه ارسال مدارک اعلام شد.

به گزارش فناور پیشرو، متن اطلاعیه منتشره از سوی این دانشگاه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ می رساند که پس از بررسی سوابق آموزشی داوطلبان، نتایج دعوت به مصاحبه رشته/گرایش/محل های دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) مشخص و از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی و با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه هر داوطلب قابل مشاهده می باشد.

ضمن عرض پوزش از داوطلبانی که برای سال ۱۳۹۵ نمی توانیم پذیرای آنان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) باشیم، از دعوت شدگان به مصاحبه درخواست می گردد به موارد بسیار مهم زیر توجه نمایند:

- داوطلبان پس از ورود به سامانه از دعوت یا عدم دعوت به مصاحبه در هر رشته-گرایش- محل مطلع می شوند.

داوطلبان در صورت دعوت به مصاحبه لازم است در بازه زمانی شنبه ۹۵/۰۳/۰۱ الی پنجشنبه ۹۵/۰۳/۰۶ در سامانه تحصیلات تکمیلی نسبت به حضور و یا عدم حضور در مصاحبه هر رشته- گرایش- محل تعیین وضعیت نمایند.

در صورت انصراف داوطلب جهت حضور در مصاحبه هر رشته-گرایش-محل، نام ایشان از فهرست نهایی مصاحبه شوندگان حذف خواهد شد.

- نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلبی یک رشته- گرایش-محل را در انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب نکرده باشد، ولی علیرغم تذکرات متعدد، آن رشته- گرایش- محل را در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه انتخاب نموده باشد، حق شرکت در مصاحبه آن رشته-گرایش- محل را ندارد.

- ضروری است کلیه دعوت شدگان به مصاحبه از تاریخ شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ لغایت پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ مدارک شخصی و سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) خود را از طریق پست پیشتاز به دانشکده مربوطه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ارسال نمایند (عدم ارسال مدارک در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه این دانشگاه می باشد). همچنین داوطلبان گرامی می توانند در ساعات اداری (۸ الی ۱۴:۳۰) بازه زمانی مذکور (بجز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۶) مدارک خود را بصورت حضوری به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه تحویل نمایند.

- داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه) را در بازه زمانی فوق الذکر از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند و رسید آن را همراه با سایر مدارک خود ارسال نمایند.

هزینه ثبت نام برای هر رشته- گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه مبلغ ۸۰۰/۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) می باشد. وجه پرداخت شده به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

نکته مهم: در صورتی که داوطلبی برای یک رشته/گرایش به صورت همزمان متقاضی دوره روزانه و یا نوبت دوم و یا پردیس بین الملل (پردیس خودگردان) باشد، صرفاً هزینه یک ثبت نام از ایشان دریافت می گردد.

- زمان کلی مصاحبه داوطلبان دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) روزهای یکشنبه الی سه شنبه ۱۶ الی ۱۸ خردادماه می باشد. لازم است داوطلبان برای مشاهده زمان و ساعت دقیق مصاحبه هر رشته- گرایش- محل به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

۲- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵

۳- تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۴- رسید پرداخت هزینه مصاحبه

۵- تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

- در صورت عدم وجود دانشنامه، گواهی نامه پایان تحصیلات و یا نامه معرفی به نظام وظیفه ارائه شود.

۶- تصویر ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد

۷- چکیده پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد

۸- گواهی مبنی بر انجام دفاع برای دانشجویانی که دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشده اند.

۹- گواهی اشتغال به تحصیل دوره کارشناسی ارشد برای دانشجویانی که مشغول به تحصیل در این مقطع تحصیلی می باشند.

۱۰- مدارک و مستندات دستاوردهای پژوهشی (مقاله، ثبت اختراع، کتاب و …)

۱۱- تصویر مدارک زبان (IELTS – TOLIMO –TOEFEL- MSRT و…) دارای اعتبار

۱۲- تصویر گواهی رتبه المپیادها و جشنواره ها

۱۳- گواهی ایثارگری برای داوطلبان ایثارگر که مورد تایید مرجع صادر کننده باشد.

۱۴- دو عدد توصیه نامه

۱۵- سایر مدارک مورد نیاز دانشکده

توجه: اصل کلیه مدارک نظیر شناسنامه، کارت ملی، حکم کارگزینی و … باید در روز مصاحبه همراه داوطلب باشد.

تبصره ۱) آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲) آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۵/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۴/۱۱/۳۰ را همراه داشته و ارائه نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی